وصیت نامه شهید عبدالرضا خوشه چین

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله قاسم الجبارین، با سلام و درود به پیشگاه ولی عصر (عج) و نائب بر حقش امام خمینی و درود و سلام به ارواح پاک شهدا و سلام بر شما امت همیشه پیروز و شهید پرور. اینک که در آخرین لحظات عمرم عازم جبهه نور علیه ظلمت هستم، می خواهم چند کلمه ای را از خود بجای بگذارم تا اگر من گرفتار دنیا دوستی شدم شما گرفتار آن نشوید.

امت شهید پرور توجه داشته باشید که بگفته ی کتاب خدا قرآن، این دنیا فانی است و هر کسی دیر یا زود از این دنیا رخت بر بسته و به جهان دیگری که ابدی است می رود. حال اگر انسان در این دنیا توشه خود را از خوبیها پر کند در آن دنیا چه چیز دارد که او را از آتش نجات دهد. آیا مدهای جدید او را نجات می دهد یا تهمت زدنها و غیبت ها او را نجات می دهد یا تقوی؟

اصلا ما برای چه چیز خلق شده ایم، مگر نه این است که خلق شده ایم برای عبادت خدا و اینکه خدمت در راه خدا تا به مرحله ی کمال نهایی که همان سعادت ابدی است برسیم. مردم چرا در خوابید و لذت های دنیوی شما را در خواب فرو برده؟ چرا لحظه ای فکر نمی کنید آیا دل به دنیا خوش کردن بدرد آخرت می خورد؟ چرا خودتان که نمی خواهید از این دنیا فیضی ببرید مانع فرزندانتان نیز می شوید. چرا نمی گذارید فرزندانتان با سعادت باشند؟ شما امانتی در دست دارید که دیر یا زود باید آن را به صاحبش برگردانید. چه کسی جز خدا صاحب فرزندانتان و خودتان است. اگر شما فرزندانتان را دوست دارید بگذارید در راه خدا خدمت کند تا ثواب و فیض ابدی یابند. به خدا قسم زمان امام حسین فرا رسیده. از حسین زمان غافل نباشید و پیوسته او را یاری کنید.

شمایی که انقلاب کردید و یزیدیان برکندید حال نیز باید بایستید و هیچ چیز نباید شما را دلسرد کند. چرا هر خون شهیدی که می ریزد به فکر فرو می روید ولی بعد دوباره در خوشی های دنیا خود را گم می کنید. چرا می گذارید خون شهدا هدر برود؟ شما در قیامت باید جواب شهدا را بدهید. آنها جان دادند.چیزی از جان عزیزتر نداریم ولی شما حتی از مقداری پول و غذای خود نیز نگذشتید.

مرا به بزرگواری خودتان ببخشید چون این حقیر نمی توانستم با جمعیت صحبت کنم و حالا که عازم جنگ هستم این وصیت را می کنم که امام و خون شهدا را فراموش نکنید و او را یاری دهید و ضد انقلاب و جوانهایی که فساد را در جامعه رواج می دهند سخت با آنها مبارزه کنید.

سخنی دارم با مسئولین شهر و آن اینکه کسانی که در رابطه با مبارزه با فحشا هستند، شما بایستی خودتان را در مقابل خدا مسئول بدانید و در حفظ این انقلاب کوشا باشید.

جلوگیری کنید در مقابل آنهایی که فساد اخلاقی را دوباره مانند زمان گذشته به وجود می آورند و جوانان پاک ما را نیز آلوده می کنند و خدمت کنید به انقلاب و یاری کنید رهبر عزیز را تا آخرت و نفسی و قلبی پاک داشته باشید. و بعد پیام ام به خانواده ام این است که در مرگ من صبر پیشه کنند. هر چند می دانم که سخت است ولی قیامت نه فرزندی پدر را می شناسد و نه پدر فرزندش را و هر کس عمل خودش را می بیند. پس به فکر خودتان باشید و هرگز در مرگ ام اشک نریزید.

امام حسین علیه السلام و طفلان صغیر ویتیم و بی سرپرست را به یاد بیاورید و ای مادرم همانند زینب که پیام امام حسین را به مردم رسانید تو نیز پیام من را که اطاعت از امام است به مردم برسان و تو ای پدرم همانند امام سجاد قوی و صبور باش باشد که رستگار شوید و برادران و خواهرانم شما نیز تقوا را پیشه سازید که چیزی جز ایمان و تقوا به درد انسان نمی خورد.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

والسلام

عبدالرضا خوشه چین

05/10/1365

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *